30 Eylül 2010 Perşembe

Okullar başladı başlayalı yazamıyorum size valla özledim .Aslında yazmaya çoktaaan başlıycaktım ama internet durmadan gidip geliyo. Deli oldum , tam internet geldi emre gitti . Hah tabi sizin gelişmelerden haberiniz yok . Bi haftadır küsüm emreyle , dedim ki küstüğüm için üzülene kadar barışmıycam ,üzülüyo da belli etmemeye çalışıyo amaa benden kaçmaz Emre Beyy.Ay bi de şimdi ben hahah diye değil de ahahah diye gülüyorum emre de gıcııık oluyo hazır emeye küsmüşken bol bol öyle güldüm ona :) Daha başka işte berfinle batu ayrıldı , berfin bi haftadır depresyonda . İremnur diye bi kız var onunla bi aydır küsüm filan falan üüüffffff sıkıldım bu uğraşlardan valla. Huzurlu hayallerim nerdesiniz :)
Saydam balonumu alıp uçasım var , benimle glmek isteyen ya şimdi konuşsun ,ya da ebediyen sussun.

Nerelere mi gideriz ? Hmmm... :) En kolay soruydu bu istediğimiz ,hayal ettiğimiz her yere.
Asıl zor soru:
Bi balon hepimize yetebilecek mi ? olmalıydı.

Bir balon olması gerekmez ki herkezin kendine ait bir hayal balonu vardır dimi ? Eğer yoksa birlikte yaparız :)

Sizinkinin Saydam balon olması da şart değil tabii. Sarı olur , yeşil olur , kırmızı olur pembe olur ne isterseniz . Bunlar sizin hayalleriniz. Huzurlu hayaller.

Belki bi kahve içieriz aydedeyle.Barış Mançonun yanına gideriz , rica ederiz bi kara sevda patlatır kim bilir. Cem Karacanın yanına gideriz yada namus belasını söyler . Nazım Hikmetin yanına gideriz bi şiir yazar bizim için . Ne bileyim işte gidecek bir sürü yer var.


Siz düşünmeye devam edin ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder