7 Eylül 2010 Salı

Çok sıkılıyorum çoook .Bi değişiklik gerek . Ya valla saçımı kestirsem diyorum yeni kestirdim . Ne yapsam yeni bi tarz nasıl olur . Grunge mı takılsam ne . Doğrusu yakışır da bana .Bi şekil olurum filan ne bileyim :) Sanki bi tarzımız var heh .Var aslında da amaaaan neyse . Ben biraz tarz değişikliği deniyim . Demin bi kızla konuşuyodum kız bana bi şey yazdı anlaya bilene aşkolsun valla. Artık arkadaşlarımı anlamak için çevirmen filan kullanıcam o olucak . Amaaaan valla sıkılıyorum birzdan kimse beni anlamıyo triplerine girersen şaşmayın. Muhahahah bi yıl önce beni ezen ezikleri şimdi ben eziyorum . Ne büyük bi zevktir bu . Ya kafanız karışıyo biliyorum ama konudan konuya atlamakta üstüme yoktur.Üf ne diyorum ben . Emre açmadı bu gün, bende buraya takılıyorum ne yapıcaksın . Sıkıldım valla sıkıldım . EMREEEE of of gelin blogumu okuyun . Kendi kendime konuşmaya başladım . İyi oldu aaaa .Valla ne dediğimi bilmiyorum .Hani böyle öğretmenler bi şey yazdırır sen ne yazdığını bilmeden öyleee yazarsın ya .Toparlan dost toparlan . Üfff acıktım zaten. Geleceği filan mı görüyorum ben noluyo . Arka planımı değiştiricem ben al sana değişiklik görüşürüzzzzzzzzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder