16 Eylül 2010 Perşembe

Kopuyorum şu Kılıçdaroğlu 'na .
Hani tamam solcuyuz , devrimciyiz ama bu adamda da hiç solcu devrimci tipi yok.
Yani ben bu adamı gençliğinde, mitinglerde sol elini kaldırırken düşünemiyorum .
Bu böyle ufak tefek mülayim ev babası tipinde valla . Yani bu nasıl gelipte "Ey milletim "
diye bağırabiliyo şaşıyorum . Hani Baykalı sevdiğim söylenemez ama o adamda böyle bi
lider bi solcu tipi vardı enazından . Ben size söyliyim bu bebiş Kemal 'den başkan filan
olmaz ama başka seçeneğimiz yok . Üzülüyorum halimize . Keşke şu Tayyip İmamhatip lisesini değil üniversitede Siyasi Bilimler , Hukuk filan okusaydı n' olurdu ha . Ayrıca nedir
bu chp nin hali anlamıyorum . Bu köklü , solcu , güçlü , Atatürkçü parti gitti Kemal sayesinde
bebek oyuncağı bi parti oldu . Ya dostlar değiştiririn şu partinin liderini , şöyle ayakları yere basan
koca bi adam koyun Allah aşkına.Koskoca chp madara oldu be .Valla bu Kemalden ne solcu olur
ne başbakan , bunu chp nin başına koyanlarda kabahat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder