8 Eylül 2010 Çarşamba

Ah Nazım 'cım ah bu kadına mı şiirler yazdın sen. Şaka yapıyorum üzülme güzelmiş senin hatun .



Yarın bayram taktir edersiniz ki. Ben de söyle güzel görüneyim diye maske yaptım yüzüme .Fakat yüzümü kıpırdatmamam konuşmamam gerekiyo ki maske bozulmasın . Ama şu mal emre beni herseferinde güldürmeyi başarıyo ya tebrik ediyorum kendisini . Canım arkadaşım güldürme beni bu gün yaaa yapma şunu . Zaten salak açmamış yorumlara gülüyorum .Her neyse . Bi gömlek filan aldım ,pantolon aldım.Grunge takılıyorum . Bi dar paça pantolon bi gömlek bol bol . Güzel oldu yani ne diyebilirim .Annanemin topukluları da kaptırdım ablama zaten . Ben seneyegiyebilirmişim.
Aman yerim senin seneni .Üf .. Yani küçüğüm diye de üf .Aaah Nazım 'cım ah .Özledim seni valla Biraz okyum da özlemim geçsin.Ya valla Nazım Hikmet ' im siyasi şiirlerini okumak çok daha zevkli geliyo bana .Ama adam ben daha güzel siyasi yazıyorum diye siyasi yazıcak değil ya . Ne hissedersen o .Allahım bu dünyada şiir yazmak kadar huzurlusu var mı ? Her neyse .Amaaan ben askere gitsem çok dayak yerdim .Ne konuşuyosun kız , derlerdi bana .Üf bu maskeyle çay içilmiyo :) Her neyse fazla sıkmıyım ben görüşürüzzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder