14 Eylül 2010 Salı

Üf ya çok sıkılıyorum . Emreyle Berfin bir oldu dışlıyolar beni . Salak herifler .Nazom açık değil ki onunla konuşayım .Üf ya . Neyse benim koskoca SaydanBalon 'um var . Ağlamak istiyorum sayın okuyucular .Sıkıldım yaaa .Üf aman of puf. Ya yeni fobilerim ortaya çıkmaya başladı .Mesela tuvalete girince dev bi karfatma karşıma çıkıcakmış gibi geliyo. Bi de düşünüyorum onu öldürmek için kaç kutu baygon gerekir diye .Ay aklıma komik bişey geldi paylaşayım sizinle sayın okuyucular. Geçen gün işte bayramda teyzemler gelmişti başladı kızı İnci 'yi övmeye benim kızım çok güzel şiir yazar , yani bu çocuk tabaktan bile şiir çıkara bilir diyo . Söylemesi ayıp ben mütiş şiir yazarım Türkçe Öğretmenim deli olur şiirlerime (türkçe öğretmenim okursa rezil olmayayım da ).Her neyse annemde benim kızımda güzel yazar demeye uğraşıyo ama susmak bilmiyo kadın . Her neyse çoook komiğime gitti teyzem .Bi insan çocuğunu övmeye neden bu kadar meraklı olur ki .
Doğrusu şiirlerimi size de yazmak isterim ama utanıyorum .Berfin sıkıştırıyo daha yazardım ama görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder