2 Eylül 2010 Perşembe

Annanemin topuklu ayakkabıları

Kahvemi yudumluyor ve söze başlıyorum diye söze başlamak çok isterdim. Fakat henüz yanımda bi kahve yok ve ayrıca çayı kahveye tercih ederim -size bi sır veriyim annem henüz kahve içicek yaşa gelmediğimi düşünüyo çaktırmayın. Her neyse . Geçen gün annanemlerin evini temizlerken herzamanki gibi evlerini karıştırıyodum veee......Onlarla karşılaştım parlaktılar,güzeldiler, siyahtılar.Ayağıma giydim. Aynen perinin külkedisine yaptığı gibi tam ayağıma oldular . Bana aittiler , sanki sanki benim için yaratılmışlardı. Annanemin topuklu ayakkabıları. Ayaklarımın tanıştığı ilk ve en güzel topuklu aykkabılar .Hemde ilk olmasına rağmen onlarla bi kuğ gibi yürüyebildim .Onlar benim için ben onlar için yaratılmışım eminim. Ama annane ayakkabıları deyip gülüp dalga geçmeyin onlar kusursuzlar. Her neyse fotoğraflarıı çekip göstericem size . Şimdilik, görüşmek üzere .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder