2 Eylül 2010 Perşembe

Merhaba PC

Ne zamandır açmıyorum şu illeti . Ne biliyim işte dersti,cezaydı suydu buydu vakiti gelmedi bir türlü.Bir de Blog'umu kimse izlemeyince yazması bi anlamsız geliyo.Belki fark etmişsinizdir bilmem ama normalde "bi" yazıcakken kasıp"bir" yazıyorum. Her neyse.Bu gün annanemin ünlü ,meşhur coco* gömleği benim oldu annem annanen giyiceğine sen giy dedi .Annanem . Annaneler şişko olur bilirim.Her zaman ki düzeni bozmayıp annanemde şişkolamış.Birz saçmaladım galiba . Her neyse , herhalde annanemin zayıflık gömleği olmalı ki bana da oldu -aslına bakarsanız onu ceket olarak giyiyorum :)- .Çok mutluyum .İnsanları işte böyle küçük şeylerde yeterince mutlu edebiliyo. Evet biliyorum çok zırvaladım ama canım yazmak istiyo .Aslında dün akşam yazıcak bir sürü şey bukmuştum ama beyin bu heleki benim beynim ,unutmuş ne yapıcaksın. Valla arkadaşlar kankaymış mankaymış hepsini salladım gitti yanlızım yani :).İnsanlarla hızlıca ilişkimi kesebildiğim için şaşkınım evet ama ne yapabilirim, ben nefret dolu bi insanım.Yok yok kendime bu kadar haksızlık edemiycem o kadar da değil . Aaah.... Yine konudan konuya bi atlayış yaptım her neyse veda vakti dostlar.


Görüşürüz :)







coco* = Bunu annanemin coco gömleği sanmayın. Bu onun diktiği ve benim coco gömleklerine benzetip isim taktığım bi gömlek. Benim cocom :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder