2 Ekim 2010 Cumartesi

Canım sıkılıyo bu gün . Fazlasıyla , baya baya canım sıkılıyo . Okula gitmedim bu gün . Ne var ne yok neye ne oldu . Amaaaaan . Kafam karışık . Bişey düşünğcek halim yok . Fazlasıyla sıkıcıyım . SIKILIYORUM .Üf emre canımı sıktı yine .Amaan emre durup durmadık yere canımı sıkıyosun haa .Ahahahahha şu an fazlasıyla garip şeyler oldu . Ben dün duvarıma

"Korkuyorum hayatımdaki her farklılıktan . Herşey herzaman aynı olsa olmaz mı ?"

diye yazmıştım . Bi kız -kendisi bunu yazma sebebim oluyo- gitmiş bi resmin altına yazmış bunu . Çok şaşırdım. Fazlasıyla . Hatta remin altına "woww lafımı kullanmışsınız .gurur duydum :D " yazdım. Bende bi komiğim .Ahhh ahh ... Nefret ediyorum pişmanlıktan. Acaba ne zanam fazlasıyla yok edicem şu pişmanlığı . Üfff sıkıldınız biliyorum . Ama ... Üf ... Ya ne yapsam ne desem . Düşünmek yoruyo bu gün . En iyisi susayım ben . Bişeyler anletsam mı istersiniz . Aslında komik olan da kendi kendime konuşmam . Yani biliyorum kimse okumuyo ama ne bileyim . Rahatım burda. Şu tek kelimelik cümleleri çok seviyorum . Çok öz , güzel ne bileyim havalı oluyo . Nerden gelik bu konuya . Şaşıyorum kendime valla.Umarım bi gün birileri benim bloğumu okur ha . Ne dersiniz . Zaten anlamadım insanların bunu nasıl sağladıklarını ya olsun .
Aslını söylemek gerekirse benimde birilerinin bloğunu okuduğum yok .Neyse hadi annem söyleniyo görüşürüz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder