3 Ekim 2010 Pazar

Nasılsınızz . Ben gayet iyiyim .Farkettiyseniz enerjik başladım .Çok da enerjik olduğum söylenemez ama öyleymişim gibi yapalım.Her neyse . Bu gün bi resim eklemek geliyo içimden ama ne eklesem bilemiyorum . Bulurum ben renkli bişey üzülmeyin.Hastalığım geçtiğinden mutluyum .Yarın okul var yavv. Güzel güzel okul güzeldir. Voleybol hocamın yanna gidicem yarın .Antrenmanlarım başlıyo . Heyecan verici öyle değil mi ? .Ayy .... Ne sıkıcı şey şu imlaymış yazımmış kurallarmış. Yaz kardeşim kafana göre , kimene . Kimono gibi geliyo şu kimeneyi okuyunca bak dikkat edin gerçekten de öyle . Geçen gün oturmuş bloğumu okurken farkettim ki ben her cümlede başka bi konuya atlıyabilecek potansiyeldeyim . O yüzden tane tane okuyun ki anlaşılsın yazdıklarım .Sanki okuyan varda konuşuyorum ben de . Valla bi gün birisi gelip "BEN OKUYORUM KARDEŞİM !" diye bağıracak bana . Acabaaa ne zaman :) Bekle ve gör saydam balon . Erkin Koray . Seviyorum bu adamı . Herkezi seviyorum ben yaaa . Çok pozitif çok pembeyim bu gün. Arada cümleleri pembe yazam hoşuma gidiyo . Bikaç blog okumaya karar verdim. Yazıyım da okurum . Valla arasam benim gibi blog yazanı da bulamam . Adamlar bi konu hakkında yazarken , ben ne eserse onu yazıyorum . Ne esti ? bilmem . Tek elle yazmaya başladım .Hızlı yazıyorum hee . Öyle tek el deyip de geçmeyin . Ya noldu şu çay daha pişmedi mi ? Severmisiniz çay . Severim ben ,fazlasıyla . Erkin koray sevince tavsiye ederim . Çok güzel şarkı . Yani bu aşk şarkılarını illa aşıkken malken dinlemek şart değil . Mesela ben gayet free yken dinliyorum .Berfine söyliyim o dinlesin . O fazlasıyla aşık bi tiptir. Sıkıyo yani bazen :)


Ben kaçar -behlül replikleri - Görüşürüzzzzzzzzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder