13 Ekim 2010 Çarşamba


Çok sıkılyo canım . Keşke emre açsa . Konuşmak istiyorum . Canım sıkkın . Berfinle tartıştık.
Keşke o da benim üzüldüğüm kadar üzülse . Sadistmiyim neyim . Ay kendimden korktum şu an .
Yok yok değilim öyle bişey . Amaaan kapatalım . Günlüğüm benim çok seviyorum senii bak resim ekliycem bekle .Candostlar uğraştım ben bunun için . Blog resmi yapıcam ama Nazım 'ım kümesin. Ya üf bu gün çok sıkıcı . Antrenman da yoktu bu gün . Berfin de açmyo emre de . Ne sıkıcı onlarsız hayat . Küsüm ama . Ya biliyomusunuz bi insanın size değer varmediğini , sizi ezdiğini görmek kadar kötüsü yok . Ya kız resmen gururumla oynadı . Ya arkadaşıyla bi olup ezdi ya ezdi . Beni , bana . Yapamaz . Biri bana bunu yaptıktan sonra asla arkadaşlık edemem onunla. Peki beni birlikte ezdiği arkadaşı . Onunla hala konuşuyorum . Sonuç olarak o berfini arkadaşı .
Ama bi daha onunla onlarla nasıl arkadaş olurum tartışılır . Üzgünüm . Gururum incildi. Zor çok zor . Sinirlerim bozuldu. Kapatalım . Ağlama düzeyine geldim . Ayrıca berfine okutturucam hepsini bunların . Görsün düşündüklerimi . Hani hep yalvarıyo ya barışlaım diye ben de ne yalvarıyosun yarın barışırım diyorum . Bu sefer öyle olmadığını bilsin . Herneyse görüşürüz ..

hah bu arada bu resmi blog başlığına koyıyım mı ? yorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder