20 Ekim 2010 Çarşamba

İyiyiz.

İyiyiz iyi olucaz . Sloganımız . Evet arkadaşlar . Asosyallik yolunda emin adımlarla ilerliyorum . Daha güzel valla daha güzel . Berfinle ilişkimi kestim bu gün . Zaten biri söylemedikçe irtibatımı kestiğimi anlamıyo mal . El bebek gül bebek yaşıyoruz. Zaten acıyorum şu berfinin haline . Ben bu kıza saf diyorum ama gerçekten öyle . Şu batuhan . Eski sevgilisi . Çocuğun hala onu sevdiğini sanıyo .Çocuk onu çoktan unutmuş gözüne yeni kızlar kestirirken berfin hala barışma umuduyla yanıyo . Ya valla gidicen konuşucan çocukla böyle böyle berfin bitmiştir bi daha tekrar birlikte olamayız anlıyomusun yak bütün umutlarını diye . Ama bu saf hala belki barışır umuduyla mall mall takılır . Aman banane berfinden ne hali varsa görsün . Zaten beni dinleyen olsaaaa oooooo
biraz insan yerine konur. Kız kendini çok popüler filan zannediyo ama tüm erkeklerin gözünde peynirimsi bi şey . Fatih hocamızın da dediği gibi :

"Bi erkekler bi kıza bakarız , eğer kız çok kikirdiyosa o kıza yaklaşırız o kızlar peynirimsidir , yok eğer çok ağır başlıysa o kıza yaklaşmayız o kızdan iş çıkmaz " . Biz de ağır başlı olucakmışız .

Hocam benden kolay bi şey istedi . Bakmayın böyle olduğuma . Ben samimi olmadıklarımla hiç böyle kikirdemem . Berfin erkek kız ayırmadan kikirder e öyle oluncada ver elini fatmagül ver elini bihter . Bi de kıza onca söz ediyolar sesini çıkarmıyo . Bana deseler var ya . Belkide kıkırdak olmadığımı anlamışlardır . Sert kemiğim ben . Sıkıldım bu konudan .Ablam silgisine aşık oldu. Deli ya tam deli . Biz ailecek kafayı bulmuşuz valla :) üf aman oh pof görüşürüz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder