10 Ekim 2010 Pazar

Çorap Gel Ayağıma Gir bir 101010 anısı

Gün bitene kadar çorap giymiycem ayaklarım donuyo ama olsun . Bu bir 101010 anısıdır.



Kafam karışık . Fazlasıyla . Ya candostlar ben dershanede 22. sınıftaydım sınıf atladım -21- .
E tabi yeni insanlar filan var doğal olarak . Ya bi kız var şevval yani çok da kötü bi kız benzemesede oradaki arkadaşlarım o kızın kötü bi kız olduğu tanınındalar . Ya ben sevdim aslında
fena kız değil ama ne bileyim . 10 .10. 10 bu gün . Bi anımız olsun dedik . Yaz anasına satıyım ne bulursan . Anı .Her şey anı her şey . Yaşıyorsak gülüm anıdır. Anılar da unutulur. Ya valla kararlıyım ben şu kızla tanışıcam . İyi kız ben anlarım . Belki çok sıkı arkadaşım olur kim bilir . Herneyse işte 101010 böyleee . Güzel anılar . Delice bişey yapmak var şimdi ,nede olsa 101010 dimi .De ayrı mı yazılıcak ? Garip oldu sanki . Okul var yarınnn . OKUL . ölüm . Küçük harfle başlayan bi cümle gibi kuralsız bittim . Ahahahahh yaseminden duygusal çart çurtlar . Faceye de yazarık lan . Lan ne beee. Yasemin ne oldu sana . Valla candostlar bana bişeyler oluyo. Candostta güzelmiş haa tutum bunu. Ne değişik bi insanım yov ben . Valla komiktir benim şu an yüzüm böle gülmüyo, hiç bi heyecan yok , dümdüz direk böyle balıyorum hah buldum mimik yok . İçimden mimik yapıyorum . Hani içinden konuşuyosun ya . Ben insanların içinden
konuşabildiğini 4 ve ya 5 yaşlarında farkettim . Aman bu sipastik mi demeyin , alınırım . Ayaklarım üşüdü candostlar . Çorappp gel ayağıma gir .Abi anıya bak len çorap ayağıma gir löşt. 101010 bi çorap alıcam 101010 çorabı olucak her ayı onunda giyicem . Ne cüzelll demi . Türkçe hocamm kulağın çınlasınnn . Neden bilmiyorum . Adını anmak geldi . Çorapppp . Buldum nasıl bi çorap olucağını . Ama anca yarın alırım . Almam da aslında berfine aldırırım o alır . Hişşt Berifin duy la duyy çorap istiyom . Hani böyle kareli çoraplar var ya erkek çorabı . Onların kadınlar için olanı var . Çok tarz duruyo uzun böle dize kadar . Bulursan all.Oyyyy candostaaar dondu la ayaklarım . Berfin çorapppp .Yarın çorap istiyorum . Unutmaa istiyorummm . Candostlar seviyom sizi gergedanlarım :D ahahahahhahh ne komik la hani danam manam gergedanım ne beee . Allahım benim ki ne güzel CANDOSTLAR görüşürüzzzzzz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder