11 Ekim 2010 Pazartesi

Çok hakkında içki emre taksim berfin alper tükürüdü ne etkili red ?

Kafamız güzel . Çikolata yiyioruz . Yere atıyoruz . Alıp tekrar yiyoruz . Emre pc kasasına su döküyo annesi bardakla kafasına vurunca emre annesini ısırıyo evet evet ısırıyo ciddi ciddi . Bana da içrdi emere. Etki . Etki - tepfi . Fizik . Söz. Tek kelimelik cümleler . Sevdiğimi biliyosunuz . Günlüğümü okuyun .Güzel . Ne ? Noldu ? Ne dedin ? Kim ? Geldimi ? Yok gitti . İşte nokta . Özlemişiz be kardeşim seni . Soru işareti soru işareti . Çok terbiyeliyim ben . Nerden çıktı .Fen Hocamı sevmiyorum .Özlem Hoca , iyi kadın . Şiirlerime güzel diyo . Berfin de . Emre ? O hiç demedi . Annem de diyo . Bağlaçları yazarken te ta olmaz de da okey . Okey değil türkçe konuş tamam. Okey tamam mı demek ? Bilmem . Tamam . Etkili reddetme . HAYIR . Referanduma hayır . Hayırda hayır vardır . Hayırlı bi iş için mi geldiniz . HAYIR o zaman . Sonuç olarak hayır - lı iş kızımı vermem . Kızım olursa ben böyle derim . Komik olur . Adamlar şaşırır filan . Hayır mı ? Kimle evlenirim acaba . Kızım mı olur oğlum mu . Acaba ne meslekle uğraşırım . Bu SBS den kaç alıcam . Bilmem . Acaba diyorum hangi lise . Bilmem Cağloğlu belki . Kuzen kuzene . Kuzenim de o okula gidiyo . Kafanız mı karıştı ? Benimde . Kafam güzel . Fazlasıyla . Seviyorum bu kelimeyi . Fazlasıyla . Emre o şiiri ben okuycam . Banene . Manane . Herneyse . Sonuç aynı . Berfin . Nöbetçi . Napıcam ben . Sıkılıcam . Berfin şeyini çıkardı . Kazağını . Renkli kazak . Hava sıcak . Sıcak mı ? Hava mı ? Ney ? İçki ? Kokuyo . Emre . Nerde ? Emreee . Sen de oku . İçelim . Berfinde gelsin. Hadi hadi yanlız kalma sen . Bi erkek al yanına . Yanlız kalırsın . Evet . Kızlar sarmaz . Ceyhun gelmesin ama . Farkettim çok havalı o . Havalı ceyhun . Hep insanları ezesi var . O ezik asıl . Gıcık . Hıh . Bu gün. Alper . Orçun alper , iremlerin başına tükürdü . Çok komikti . Komik çocuk . Berfine souyorum . Dün günlük nasıldı diyorum .Sadece kendi hakkında yazılanlar hakkında yorum yapıyo . Bi cümlede iki tane hakkında . Çok hakkında içelim çok hakkında .




Çoook görüşürüz hakkında içki emre taksim berfin alper tükürdü ne etkili red ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder