7 Ekim 2010 Perşembe

Aşk mı .Beni tanımaz.

Bi kaç bi şey yazıp çıkıcam hemen .Seviyorum canım sizi alınmayın . Ama ders çalışmam lazım .
Ya varya aslında çok şey yazası var . Neden arkadaşlarıma verdim ki bunu ben okumaz ama bence bi daha berfin .

Çok güzel bi gün geçirdim. Neden bilmem ama öyleydi . Voleybol iyi geçti . Belki ondandır ne bileyim . Bu günlerde biraz mayhoş böyle ne bileyim berfin gibi takılıyorum . Heey kendine gel Berfin geyet ve fazlasıyla aşık takılıyo .Bana bi şeyler mi oluyo acaba. Hayır dostlar . Ben bu dünyada aşık olup böyle depresyonlara girip aylak aylak dolaşan son kişi olabilirim ancak . Şöyle söyliyeyim aşk denilen şey benden fazlasıyla nefret eder.

Demin berfin şarkı dinlerken -sevdim seni bir kere- bu tam beni anlatıyo dedi . Beni . Anlatıyo. Benim şarkım . Acaba diyorum . Beni anlatan bi şarkı var mı ? Aslında yani ne bileyim her insanın onu anlatan bi larkısı olması güzel bi şey . Hani benim dinlerken çoook zevk aldığım şarkılar var . Mesela Teoman ' ın tüm şarkılarını dinlerken zevk alıyorum ama . Hiç biri asla beni anlatmıyo . Ne garip şey . Üzüldüm şimdi fazlasıyla . Ya şarkı dinlemek dinlendiriyo be insanı :D
Yorgunum çok Beni en çok dinlendiren şey şu blog ne desem günlük mü ? herneyse işte . İnsanın anlata bilmesi ne güzel şey . Aslında kimse okumasın daha güzel rahat rahat yaz . Aklına ne gelirse. Yaz yaz yaz. Bikaç gündür sinirlerim bozuk bi çocuğa .Fazlasıyla gıcığım . Kavga etcem bi gün görcek herkez :) Mal herif . Yeni bi çocuk geldi çağdaş . İyi mi , kötümü anlayamadım. Düşünmekteyim :) Ya canlar çıkayım ben en iyisi Görüşürüz :)(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder