19 Ekim 2010 Salı

Meşgul .

Şöyle bi girip çıkıcam dedim anneme . Fizik çözücem . Bu aralar çok mergulüm . Voleybol,test dershane derken allak bullak oldum . Arada böyle ufaktan tefekten sıkıştırmaya çalışıyorum . Bunun kıymetini bilin . Ya hiç yazamasam ya ellerim olmasa . Allah korusun . Bende iyice dine bağladım işi amaaan korktum şu an kapatalım. Smaç vurmayı öğrenddiiiiiiim :) Sonra matematikte gometriye geçtik iyiyim derste . Bu gün şiir okuma saati vardı hoca şiirlerimi çok beğenndi . Zaten güzel de yazmıştım . Böyle geçip gidiyo işte . Yorgunum . Acaba ödev varmı . Yoktur . Türkçe performans ödevi haftaya . Ben başlıyayım . Son güne kalmasın . ÜFF...Okullar açılınca muhabbetler bunlar oluyo . Emrenin şaklabanlıklarını anlatayım gülün diycem ,hang birini anlatayım . Üfff ... Ne deseem . Siyasetten çok uzağım . Modadan . Herşeyden . Şiir miir hak getire
free takılıgorum gurange :) (umarım doğru yazmışımdır ) Birisi selam melam yazıyo faceden . Engelliycem şindi onu . Aaaa .Mal mal insanlar ekliyo durmadan yaaa . House ' un resmini koydum . Erkek sansınlar beni :) Ammaaan . Valla dondurucam şu faceyi. Bari şu pıştırıkları düzeltiyim . İyşallah çocuk bizim okulda değildir .Herneyse ben gideyim görüşürüz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder