14 Ekim 2010 Perşembe

Yeni arkaşa dikkat

Yeni arkadaşlar hah . Fena değilmiş . Her gün herzaman ediniyorum ama . Bu sefer . Bu sefer bi garip oldu . Habi bazı insanların yanında kendinizi rahat hissetmezsiniz ya öyleydi . Hala öyle . Ama farklı . Ne bileyim anlıyosunzdur işte . Duyan beni asosyal sanıcak . Hayır . Tam tersine insanlarla çok çabuk kaynaşırım . Bazıları hariç . Berfin , beni bilmediğim tanımadığım ortamlara sokmayı başardı . Aslında eminim o da olsa benim arkadaş ortamıma zor alışır . Aslına çok ayrı insanlarız . Hep öyle olur ya zaten . Ayrı insanlar sıkı dost olurlar . Herneyse işte . Yenilik dediğin şey güzel .
Bikaç gündür moda duygularaım depreşmiş durumda . Ahh ahh Türkan başladı mı ? başlamamış .
Ah . Neler neler yazsam . Şarkı dinliyorum dua ezberlemem gerek . Kendimi yanlız hissettim şu an . Yanlızlık . Ne güzel şey . Bazen tabi . Şiirsel bi havadayım şu an . Türkan ? Bilmem . Başlamamıştır diyo ablam .Bi de resim yapmış o yeni dediğim arkadaşım . Elif .Onuda tanıyın isterseniz . Ne biliyim . Ona da bi isim bulmak lazım :) Hmmm . Barbie . Ahahahahah . Çok güzel oldu . Barbi diyelim artık onaa . Resim nasıl :) Ahhh . Müzik dinlemeyi özlemişim . Kulaklarım huzurla doldu .
Ben gossşp girl izelemeliyim. Görüşürüüüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder