7 Şubat 2011 Pazartesi

Arkadaş , yüzüne söyleyemediğim her şey.

Arkadaş :

Öncelikle senden nefret ediyorum.

Unutmaki bazen ben de üzülebilirim.

Duygularımı biraz önemse.

Sana yedi yirmidört dil çıkartıyorum.

Bazen seni sevdiğim oluyo ama genelde iğrençsin sen.

Beni başkalarının arasında ezme.

İnternette bana karşı gösterdiğin cesareti yüz yüzede beklerim.

Sen bencilsin.

Sen hödüksün.

Bazen iyisin tatlısın düşüncelisin.

Arkadaş ÖL.

Çok değil bazen beni önemsiyomuş gibi davran.

Bana kibar davran.

İyi bi şey söylediğimde düzgün cevap ver.

Sana yaranmaya uğraşmaktan sıktırtma insanı, sonra kötü olur.

Bazen duygusal olmamayı da başar.

GÜL.

Bi şey yazdığımda, senin için uğraştığımda en azından bi cevap verme zahmetini göster.

Sakın bi şey yazdığımda cevap vermemezlik etme deli olurum.

Sevdiğim şeylerle dalga geçme.

Sorunlarını bana anlat.

Seni çok kıskandığımda bana dur de. :D

Senden nefret etmemi sağlama.

Hep mutlu ol e mi .

Nefret dolu yaşa e mi .

Hani seni anlama çabam var ya, bu çabayı sen de sarfet .

Arkadaş seni seviyorum.

Özür dilemeyi bil .

Tekrar söylüyorum KİBAR ol.

Seni sevdiğimi bil.

Elbisenden ben de istiyorum.

Bazen gerçekten MALsın.

Son olarak arkadaş , senden NEFRET ediyorum.<3 <3 <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder