25 Şubat 2011 Cuma

X denklemi . x= ? x 'e 0 mı vermeliyim , 1 mi , 2 mi yoksa ?

E kişisi facebook ' a bi resim koymuş böyle taş gibi. X* kişisi de beğenmiş bunu . Saatlerce baktım kızın resmine. Baktım bakıtm harcadım filan kendimi . Böyle sinir krizleri filan geçirdim . Kız izmirliymiş filan çatladım böyle. Delirdim . Baktım yeşil gözleri yeşil . Sonra dedim kahve de güzel hani . Sonra baktım tekrar tekrar baktım . Dedim herifin benim bi resmimi beğenmişliği yok dedim . Baktım çatladım . Mutluluklar diledim sonra ikisine . Sonra baktım kızın resmine baktım . Sarışın böyle taş filan . Ölmek istedim . Taş istedim . Taş kağıt makastaki kağıt olmak istedim . Yenmek istedim sonra onu . Şu an Beatles dinliyorum , mutluyum . Love me do diyorum . Kağıt oluyorum filan . Bakıyorum sonra kız açık , çocuğa bişi yazmışım cevap vermemiş filan . Sonra diyorum kessiiin bunların ikisi konuşuyo. Birden bi baktım makas olmuşum . Çek git bebeğim diyorum .108 şarkının 66. sındayım filan. Hari hari hari haa, hori hori hori hoo, hidi hidi hidi hidi hiii, hari hari hari hoo diyorum Bluzz Brothers dan . Sonra banane lan diyorum . Ne saçma bi oyun bu taş kağıt makas. Kapanıyo konu. Hari hari hari haa, hori hori hori hoo, hidi hidi hidi hidi hiii, hari hari hari hoo.






X* hoşlaşılan kişi terimi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder