9 Şubat 2011 Çarşamba

Boşver.

Cesur olmayı seçiyorum. Sevmiyorum. Cesurum.


Özgüvensiz olan insanlar aşık olur. Kendine güvenmeyen, çaresiz ve çelimsiz insanlar. Onlardan değilim. Aşka inanmam. Ben benim , başkaları ise başkaları* . Bu benim hayatım ve bi başkasıyla paylaşmaya hiç niyetim yok . Yine, yine BENCİLİM. Ben yalnızlıkların adamıyım ( :D). Tek başıma ayaklarımın üstünde durabilirim. Duramayanlar utansın.


"Neden bunları yazıyosun ? " demeyin, neden mi ? öyle işte. Herşeyin bi nedeni yoktur. Bence öyledir zaten, her şey tesedüf, dünyadaki her şey. Dünyayı açıklama çabasıyla yaşanmaz.







Bi an için her şeyi boşversek ne kadar güzel olurdu düşünsenize. Kimse yok, sadece siz ve kimsesiz , sorunsuz beyniniz. Bazen her şeyi boşverip de yaşamak gerek .Hayatımız ne kafa olurdu lan . Şu an saçmaladığımı düşünüyorum . Her neyse. Herkezi boşverip sadece yaşamaya baksak , herkezi boş verip her şeyi .


Bi bakıma herkezi ve herşeyi boşverince insan tamamen özgür olur. Yani direk başkalarının ne düşündüğünden banane psiklolojisi . Salak mıyım ? tamam öyle olsun salak demek istiyosan salak de.



Bakın denedim (:D). Ve herkezi seviyomuşum gibi gelmeye başladı . Herşeyi ve ve öpmek istiyorum sizi. Seviyoruuummm.




Herşeyi boşverin. Görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder