10 Şubat 2011 Perşembe

Beatles dinleyin.

Çok pis Beatles hayranı oldum . Adamlar güzel söylüyolar be . İnsanın ruhunu okşuyo.



Geçen gün tam depresyon havasındayım ama nasıl . Aman işte böyle bi batmışlerdayım filan (iyice tiki oldum ), müzik öğretmeninin bize Müziğin Psikolojisi hakkında anlattıkları geldi aklıma. Lan bi denesem ne çıkar dedim. Denedim de işte. Ne mi oldu hiçbi şey........ demiycem . Yemin ederim çok huuuhuuuu oldum ( bu ne lan aklshdasdhasjdh).Ya öyle yani ne biliyim belki kulak beyne yakın olduğundandır (salaklık sınırlarının son noktasına geldim şu an ) bu böyle pikolojiyi alıp götürüyo. Deneyin lan deneyin ( şu an siz karşı çıkıyomuşsunuz gibi ) , görüceksiniz.





Hani insanın canı sıkkınken hızlı eğlenceli filan şarkı dinlemek istemez ya , tam tersine eğlenceli şarkı dinleyin (ama biraz zorlamak gerekiyo tabii)  , içiniz kıpırı kıpır olsun . Gözbebekleriniz gökkuşağı şeklinde olsun mesela ( şu an benimkiler öyleymiş gibi geliyoda) , ya da ne bileyim sevin herkezi . Böyle benim gibi mal mal şeyley yazın ( bak şu an aklıma bişi geldi : mal mal değil de nal nal yazsak tersi de lan olur filan güzel yani ). Bazı insanlar kokar tabii, insanlara benim gibi olmak korkutucu gelebilir. Normaldir, eh örnek ben olunca insan biraz korkuyo haklısınız. Korkmayın iyi adamım ben ( adam ?), severim yani kendimi bi zararım dokunmaz, mülayim bi şeyim direk. Hadeee sussam mı ben . Susmuyom lan susmuyom ( şindi de sanki siz sus demişsiniz gibi). İsterseniz okumayın mutluyum ben . Okuyun ama ya yanlışlıkla düzgün bi şey söylersem . Bilemiyorum sizin seçeneğiniz.



Aaaaa.... sıra en sevdiğim şarkıya geldiii. Çok güzel yaa dinleyin valla dinleyin adı Blue Jay Way the Beatles . Ya amanın mükemmel yaa ( çok pis kopuyorum demedi demeyin ). Tekrar açtım . Dikkat edin şarkının kopuş yerlerinde yazı da kopuyo (hacı ben bu gün neden bu kadar tikiyim yaa).Başladı bak . Hahhhayyyyy. Çok güzel beaa. Dİnlemezseniz yakarım . Ben burdan şarkı ekleyebiliyomuyum ? . Deniycem şimdi . Ama dinleyin nolur . Amaaan neen bu kadar ısrar ettim onu da bilmiyorum. Mutluyum yani . Herkez mutlu oldun istiyorum belki . Bilmiyorum severim ben herkezi . Amaaan hadi sustum.





Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Görüşürüz. Beatles dinleyin.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil