5 Şubat 2011 Cumartesi

Nefret.

Bütün insanlardan nefret ediyorum . Sevdiğim çocuktan nefret ediyorum mesela, vazgeçtim sevmekten. Arkadaşlarımdan nefret ediyorum ve onların arkadaşlarından da. Çünkü nefret etmek sevmekten çok daha kolay. Acı vermiyo bi kere. Vee.. Hiç kimse nefreti yargılamıyo. Mesela şuraya sevdiğim çocuk yazdığım için yargılanıcam . Ama o çocuğu sevip sevmediğimi bilmiycek , ya da o çocuğun kim olduğunu ya da öyle bi çocuk olup olmadığını. Ama nefret etmek daha özgür bi kitleye uzanır, kimse yargılamaz. Ben ondan nefret ediyorum dersin ve evet deyip geçerler. Herkezden nefret edebilirsin , ama herkezi sevmek cesaret ister.Herkezin içini görmek , herkeze kendine bakar gibi bakmak , herkezi ayrı ayrı tanımak . Bu dünyada kaç tanıdığınız kişi başarmıştır ki bunu . Kaçı "ben herkezi severim" demiştir. Ama diyorum ya , nefret etmek alabildiğine daha kolaydır, korkaklar nefret ederler. Korkak değilim . Ama herkezden nefret ediyorum , sevdiğim çocuktan arkadaşlarımdan ve onların arkadaşlarından da. Çünkü artık ben de ağırlıktan ve sevmekten yoruldum. Kolay olanı, nefret etmeyi tercih ediyorum , umursamamayı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder