25 Şubat 2011 Cuma

Bırakmam.

β¡я¡η¡' Sє√єяSєη,
[ AqŁaтмα ]


β¡я¡η¡' Sє√єяSєη,
...[ Unυтмα ]


β¡я¡η¡' Sε√єяSєη,
[ ¡nC¡тмє ]


β¡я¡η¡' GєяÇєκтєη Sє√¡YσяSαn,
[ ♥ ßıяαkмα ♥ ]

ßıяαkмiCaм ` Bırakmam Senı asLı'mmm :) ♥ .. ' ~
Devamını Gör


  • AsLıhan Korkmaz bunu beğendi.

    • AsLıhan Korkmaz beende Séni bırakmam bırAkaamam ..:) ♥.. ' ~


    • Sercan Korkmaz ‎:) ♥ .. ' ~


    • Sercan Korkmaz Bırakma Saten :) ♥ .. ' ~


    • AsLıhan Korkmaz brakamam zaden.:)


    • Sercan Korkmaz Doğru Bırakamazsın ♥ :) .. ' ~


    • AsLıhan Korkmaz ‎(: Aynen bırakqmam..:)




      Ben daha bırakmam . Hayır ben daha bırakmam . Aşk böcüğüyüm ben . Hayır ben . SUS lan ben daha çok bırakmam . Bırakırsın kaşarsın sen ben bırakmam . Bırakma mk . Bırakmam zaten . Tamam lan bırakma allah rızası için. Ne lan ne . Mal sussana. Ayrılıyoruz. Hani bırakmıycaktın lan . Bay bay. Sana da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder