30 Kasım 2010 Salı

Ablama yemek nakli.





Diyet olayları fazlasıyla korkutuyo beni -allahım iyi ki şişman değilim .Ama kötü lan durum annemler diyet yaparken benimde haşlanmış karnıbahar yemem gerkiyo -ki karnıbahardan hiç hazetmem. Neyseki şimdiye kadar hiç haşlanmış karnıbahar yemek zorunda kalmadım .Aslında annemle ablamda yemek zorunda kalmadı .Bu nasıl diyet anlamıyorum çikolata dışında her şeyi yiyiyolar. Yürüyüşe çıkıyolar , ekmek yemiyolar -ki bundan da şüpheliyim-,annem ablama durmadan kızıyo -çikolata yüzünden- vee ablam hergün tekrar tekrar çükolata yiyio . Annemin durmadan bana "Zayıflamışmıyım" sorularına verdiğim ebedi cevap "evet" oluyo ."İnmiş inmiş" diyorum. Ne yapayım hayır mı diyeyim ,kadının umutlarını yerle bir mi edeyim .


Ablamın pantolonlarının gün geçtikçe büyük gelmesinden annem çok memnun. Fakat ben ablamda hiç bir değişiklik göremiyorum .Annemde anlamdaki gibi bi gelişme yok . Pan tolonlar yine aynı durumda .Voleybol hocam beni kışkırtmak için "eğer gelmezsen şişmanlarsın" diyo. Şişmanlarmıyım ? Yani "karnıbahar" dan mı söz ediyoruz -şu birleşik kelimeleri de hiç sevmem zaten ,hece olayları çok sıkıcı oluyo . Hayır ,ben gelecekte kendimi hep zayıf hayal ederken olmaz.
Şişmanlayamam .

Anlamadığım ise annemlerden 10 kat fazla yememe rağmen göbek möbek yok bende -aslında şöyle hamileleirnki gibi bi çıkıntı vardı ,ayva göbek,ama voleybol sayesinde atlattık.Göbeğimi tutup şişkoyum demem üzerine ablamın "biraz da deri olsun istersen " sözleri kulağımda çinlıyo -ve carolin in sesi . Çikolatasızlık vurur beni . Valla kötü şey yavv. Acıyorum ablama diycem de kız benden çok yiyio . Aman duymasın haa . Şu an ablamın yanımı basmasını hayal ediyorum da korkunç şey .

Aslında aylemizdeki asıl diyet amacı ablamın yılsonu balosu -mezuniyet . Hazır ablam diyet yapıyoken annemde yapıyo -doğrusu annem her cumartesi "bu pazartesi diyete başlıyorum " deyip gelecek cumartesiye kadar debeleniyo . Annem ablama mezuniyette güzel bi cici alabilmek için diyet yaptırıyo ona . Acınası durumda olan ablam YGS-LYS ' ye çalışırken uyumuyo ,kansızlığı var, testten vakit çıkarıp şnternete giriyo ve yemek yemiyo . Kızın halini düşünün .Sapsarı durumda .

Ablama yemek nakli . Görüşürüz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder