17 Kasım 2010 Çarşamba

Harrt Potter


Harry Potter the boy is come to day . Umarım doğru yazmışımdır .



Ohh Harry . Ya allahım böyle bişey olamaz yaaa . Tam işte başlıyo , gerilim gerilim gerilim anlarında film bitti . Gösterip vermediler . Şimdi böyle anlatmak ayıp olur ama zaten kimse okumadığı için ve Harry Potter ' ı tanıyan hiç arkadaşım olmadığı için rahatça anlatabilirim diye düşünüyorum . Arkadaşlarım Harry Potter mı ben çocuk filmleri izlemiyorum havalrındalar gayet. Cahil kesime bi şey diyemiyorym malesef. Dobby ooooo Dobby . Öldü o biliyomusunz öldü . Ah canım benim böyle tatlı tatlı , şirin şirin , ufak ufak . Ya çok üzüldüm yaa . Harry ile Hermonie ' nin bi dans sahnesi var anlatılmaz yaşanır yani . Mükemmel mükemmel mükemmeldi . İyi ki koymuşlar o sahneyi .

Ahh . Blogspot üzülmesin alınmasın darılmasın . Bi tmblr açmaya uğraşmaktayım ama OLMUYO deliriceeem . Birden Harry ' den bu olaya atlamam biraz abzot kaçtı herhal dur ayırıyım .Ayırdım . Her nayse işte . Çıksam mı ben diyosunuz . :)




Tamam canlar çıkarım . Hah bu arada bi kolye vardı filmde alıcam o kolyeyi .


Görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder