24 Kasım 2010 Çarşamba

Tibet.


Tibet ' e takmış durumdayım .İnsan hiç bilmediği bi ülkeye neden bu kadar gitmek ister bilmiyorum. Tamam bi uzakdopu ülkesi ,tamam uzak doğu fesefesi hakkında çoğu kişinin bilmediği çok şeyi biliyorum ama neden hindistana değil de Tibet ' e taktım alnamış değilim .Aslında amacım bütün uzakdoğu ülkelerini gezmek . Hindistana zaten giderim havalarındayım .Babamın arkadaşları her sene gidiyo. Seneye belki babam da gidecek ,gençken gitmiş bi kez. Ama o genç gurubyla gitmiş . Bu yaşlı gurubu çok disiplinli "siz dayanamazsınz" diyo . Bence de dayanamam hiç gelemem disipline . Ben de büyüyünce -18 yaşımdan sonra - direk giderim Hindistana. Sonra eğer bulursam bir yerlerden para ver elini Tibet . Fakat şöyle bi şey var ki Tibet ' e yanlız gidip şöyle bir kaç ay kalmak istiyorum.Yeni meditasyon yöntemleri öğrenitrim ,ha ? :D Sonra ver elini Kore . Orda da güzel güzel yemek yapmayı öğrendim mi -cangema :)- ver elini... Anadolu . Biraz da Tğrkiyemin Anadolusunu dolaşırım canım yurdumun.Gezsin dursun saydambalon .Para nerde para . Ne söyliyeyim .Hayırlısıysa olur . Atma isterse giderim :) Şöyle biraz felsefe , biraz yemek ,biraz Anadolu kültürü öğreninveririm . Belki Avrupayı da gezerim kim bilir .Ama hep sıkıcı gelmiştir Avrupa bana .Tibet , Kore ,Hindistan, Filipinler ... Ne bileyim öyle yerler işte .Başka işim ne . En güzel ben gezerim . Hem eğlencelidir uzak doğu . Hadi görüşürüz ben hayal kuramaya devam ederken sizde benim saydambalon ' uma takılıp gezin ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder