29 Kasım 2010 Pazartesi

Kafası güzel


Emre geldiii . Şu Harry Potter daki pembeli kadına gıcık oldum.

Bu gün size emrenin bimbir türlü şaklabanlığını anlatabilirim ama yapmıycam . Aslında bu gün yazacak bi şey de yok gibi.

Bingo !


Berfin sevgilisinden ayrıldı ve en iyi 1 haftamı yaşayacak gibiyim .Çünkü berfinin kafası güzel . Eğleniyoruz ,şarkılar söylüyoruz,dans edip ,elaleme laf atıyoruz. Berfin yürürken başkalarına çarpmaması için onu zaptetmek zor oluyoken herşeye rağmen güzel.Kafa iyi hayat coşkun . Aslında voleybol hariç hayatım fazlasıyla iyi gidiyo.Voleybol sıkıcı geldi . Ben voleybolcu olmak için yaratılmamışım anlayın şunu artık.Sevmiyoru kardeşim .Zaten bi kıza dizliğimi verdim alamıyorum . HELP . Ya allahım kendi malımı alamıyorum .Neyseç Fen dersi süper .Sosyalden 100 aldım .Özlem hoca bana bişey söleyliyecek filan -ne olduğunu bilemiyorum ama iyi bişeymiş söylerim söyleyince.Emre geldi ama ona karşı bi antipati besliyorum .Berfin süper . Varmı benden iyi beee.Ama yarın kötü şeyler olabileceğe benziyo.Beden var .Ve bendene de antronörüm giriyo -kesin yanlış yazdım ama banane . Valla bilemiyorum .Yarın kızacak dövecek gaspedecek bezbolsopasıyla girişecek olsa bile korkmuyorum ondan .Yani azcık korkmuyorum .Ne yani o , o adam beni dövebilecek güce mi sahip . Ben bu gücü sadece müdür yardımcısında görebilrim o da vurursa annem kıyameti koparır. Üf üf üf . Beden giysilerimi götürmiycem ki hahaha :D .. Hadi görüşürüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder