2 Kasım 2010 Salı

PASTA


Yarın yazılı var acaba emre bey kimden kopya çekecek . İnsanlar konuşa dursun ben yazayım . Yaa allahım ne saçma arkadaşlarım var . Sıkılıyorumm . Emre kesinlikle bana cevap vermiyo . Deli olmanın eşiğindeyim . Resim çizcem burayada koycam çok güzel olucak . Bebek gibi konuştum şu an. Ödevim de bitti . Oyy çok huzurluyum . İngilizce ödevi yapmak çok eğlenceli benceee . İngilizceyi seviyorum . Ama tükçeyi daha çok . Muhabbete bakarmısın .



Ben büyüyünce pastacı olucam . Ciddiyim bebek taklidi yapmıyorum . Fizikçi ve pastacı . Üzümlü kekler yapar atoma benzetirim .Pastaların üstüne e = mc2 filan yazarım . Adı da "fizik pasta " olur .
Dondurma da yaparım , şeker de yaparım ama en çok pasta renkli renkli çeşit çeşit . Ne eğlenceli bi meslek . Berfinin girmesini yasaklarım fakat bütün pastalarımı yer .Ben para kazanamazsam ne yaparım . Onu başka pastacılara salar sektörün en iyisi olurum . Ama benim güzeller güzeli pastalarıma . Çıkmam gerek nice pastalı muhabbetlere ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder