26 Kasım 2010 Cuma

Bitti :(


Bitti ,bitti inanmıyorum bitti . Dün size Black bi türlü gelmiyo dedim ve geldi . Ona olan hayranlığım bi tık daha yükseldi .Sirius ' u o kadar o kadar çok seviyorum ki anlatamam . Delisi oldum adamın . Çok seviyorum ben be onu . Kılkuyruk (peter) ' a gıcık oldum . Keşke ölseydi . Ama belki o zaman Harry , Sirius ' a inanmıycaktı . Ahhh sirius . O adamcık nasıl ölmüştü . Hangi kitapta . J.K ROWLING ' e lanet olsun . Ablacım ne diye öldürüyosun be adamı . Ühühhühü .Bellatrix . Gerizekalı bell . Ahhh onun yüzünden ölmüş sirius um . Salak salak salak bell . Sinir kırizlerindeyim . Seviyorum o adamı be ben . Snape 'i öldürseydi . Neden beim sirius um .Tanrımm .

Resim dersinde garip gurup bişiler yaparak insan çizicez . Ben sirius u çizicem . Bi de harry ile patronusunu . Ama ilk sirius . Sirius portre . Patronus ve harry boydan olucaklar . 3. kitap nasıl bitti bilmiyorum .Evde 4 olmaması ayrı konu . Bu yüzden ablamın bi arkadaşından alıcam .Aslında 4. film çok sıkıcıydı ama kitabı sorarım . Çok sıkıcı değilse okurum .Belki ilk 5 i okurum .Ama 4 teki sirius bölümleri kaçmaz .Zaten 5 te ölücek .Ablam da durmadan snape in iyi bi adam olduğunu söylüyo . 7. kitabı bi okucam da anlasam ama nerdeee. 7 de kayıp . Çok köt haldeyim . Çorbamı içmem gerek .Ondan sonra sakız ve ÇİKOLATA alıcam .

Görüşürüzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder