23 Kasım 2010 Salı

Çikolata


Okulda nöbetçiydim bu gün .Bi kaç ders kapıda dikildikten sonra bana bi sandalye vardiler oturup kitap okudum. Ben çantamı hazırlamış kitplarımı doldurmuş badi badi yürürken arkadaşım durdurdu "hoop nereye nöbetçisin ". O benimle aynı gün nöbet tutacaktı ve bu nedenle bi gün önceden benim nöbetçi olduğumu biliyodu ,ben de biliyodum . Kız beni durdurmasa sınıfa çıkmış derse filan giriyodum herhalde . Çantamı kuzenime verdim o da berfine . Öğretmenler kapısının önünü seçtim nöbet yeri olarak.Bi öğretmen bana çikolata verdi . Öğretmenlerle muhabbet ettik filan . Neyse . Kapı açık durunca bana kızıyolardı "sinama salonu gibi açmışsın" diye. Bende her öğretmen girip çıktığında kapıyı açıp kapamak zorunda kaldım .Bi öğretmen girdi aceleyle ,girdiği gibi çıkacağını nerden bilebilirdim ,dalgın dalgın kapıyı açıp kaparken kapıyı kadının üstüne kapatmıyım mı ? Kadın düşüyodu nerdeyse . Neyseki acelesi vardı da kızamadı . Şanslıyım.Son derste oğretmenler odasının kapısını kapatıp arkadaşımın yanına gittim .Bu arada o bi anasınıfında öğretmenlik yapıyodu.Yardım ettim ona filan .Çok da sıkıcı geçmedi aslında .Kitap okumak ve çikolata yemek güzeldi .Çoğu kişi için sıkıcıydı evet. Çünkü onlar aylak aylak oturutkrn -komik oldu- ben kitap okuyodum .

Evett şimdi kitabın yararlarına giriyoruzz.. Tamam  şaka yaptım .


Gelecek programda görüşmek üzere .Kimseye randevu vermeyin .Esen kalın .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder