28 Kasım 2010 Pazar

Çikolata bana yaramıyo .


Canım çok sıkkın. Neden noluyo bilemiyorum ama yok . Harry Potter bile okumadım düşünün .Pc başında rahatım . Yarın okul var . Kimselere söylemeyin ama özledim emreyi de. Bi haftadır geldiği yok okula . Biraz eğlenirim kim bilir.Voleybol dizliklerimi verdiğim kızdan geri alıcam yarın . Daha bi hafta gitmek istemiyorum .Yorgunum .Kötüyüm .Bi helakım . Kendimi hiç bu kadar kötü hissetmemeiştim . Sanki yıllarca yalnız kalasım ,hiç birşey umursamayasım var . Hani bazen insan kendini diğerlerinden farklı hisseder ,ne bileyim yalnız hisseder ,kötü . Öyle hissediyorum .Kimse beni anlamazmış gibi .Hemde anlatacak hiç bir şeyim yokken . Belkide sadece yorgunumdur . Uykuya ihtiyacım var . Aslında birileriyle konuşsamiyi olacak gibi . Üff... Depresyonlardayım vallla . Sevmedim şu an kendimi . Pis ben pis.. Ya yarın okula gitmesem ne olur . Berfin kızarmı .Kızmaz beee . Ne kızcak . Harry Potterlarımı istiyorum .En iyi onlar bakıyo bana . Aman boşver okulu . Oturup kitap okuyayım . Hem ne yapıcam ki okulda . Mal mal otur dur . Dersmiş ne saçmalıksa . Bütün gün kitap okumayı iple çekmiken kiuap okumadığım için şaşkınım kendime . Eminim benim uykum var . Ama içim niye huzursuz? Normalde uykum olduğunda kafam güzel olur . Şimdei saça sapan bişeyim .Hiç bişey düşünmek istemiyorum .Aklımda zatece siriusun karargahı falan var . Kötüyüm .Kafayı bozdum .Emin olduğum bişey varki Çikolata bana yaramıyo . Ben sessiz sakin oturayım . Kafa yavaş yavaş gitmeye başladı -sıkıldıysanız okumayın ama ben yazmak istiyorum . Aman sustum çıkıyorum .

Görüşürüzz.....................................................................................................................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder