6 Kasım 2010 Cumartesi

Çorap söküğü

Sunay Akın 'ın kitabını alıcam. Çorap Kaçığı.Nasılısnız . İyiyiz .Ne yazayım ki . Keşke annemle internete girmek karşılığında test anlaşmasına girmeseydim üffff... Şimdi test çözmek zorunda kalıcam . Üzüldüm çok .Sunay Akın 5 'inde gitmiş. Gecikmelerin adamıyım .Pasta yapmayı bilmiyoken yada hayatımda hiç pasta yapmamışken pastacı olmak isteyen tek kişiyim. Özlem hocaya bişey söylemem gerek . Yıldız doğdu . Salıncağa binelim . Ben ne zamandır salıncağa binmiyorum . Ne kadar garip geldi anlatamam . Annem yarım saat dur dedi unuttu herhal. Nasılız iyiyiz . Etek giydim bu gün . Çok saçma blog yazıyorum deliyim ben ben ben . Yankı .


En baştan .

İyiyiz hamd olsun . Bu gün radikal in kitap ekini karıştırırken -reklam yapıyorum bu arada :)-
Sunay Akın' ın kitabını gördüm . Yeni . Çorap kaçığı diye . Bi göz attım internetten güzel şiirler var gibi . Alıcam banane alıcam .Bebekliğe giriş yaptım . Ne zamandır kitap okumuyorum bayaaa oldu belki bir ay belki iki .Tüyap ' a gidip bikaç kitap almayı planlıyorum ve almayı planladığım kitplar arasında çorap söküğü de var.

Hırsızlarla birlikte
Annemin çorabı da kaçardı
Dizlerinin üstünde
Sürerken teneke
Polis arabasını

Sunay AKIN


Güzel değil mi ? Beğendim ben çok hoş .Alıcam , alıcam .

Başka başkaaa ... Dershane vardı bu gün . Hiç bi şey olmadı.Kıssadan hisse bu günüm bi kitap istemekle geçti . Test çözücem şimdi :'( Acı bana tanrım .



-Kendini tanıt çocuğum

-Son üç yıldır kendimi unuttum hocam A) B) C) D) bilemiyorum B ile D arasında kaldım



Test çöz , çalış , didin , lise , gelecek . Valla dostlar lise kazanamazsam kıyarım canıma ohhh gelecek melecek hak getire .Gelecek düşünmekten yoruldum . Planlardan , herşeyden fazlasıyla bitkin düştüm.Üf . Keşke şöyle istediğim gibi yaşıyabilsem . Ama ne kadar ekmek o kadar köfte . Herşey karşılıklı . Sıkıldım artık .İntihara meyil . Şaka şaka . Yapmam ben öyle şey korkmayın .

Susayım ben artık görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder