27 Kasım 2010 Cumartesi

YARDIM .


Azra akının saçlarını yakmak istiyorum . Ühühühühü. Çok güzeller yaa üf üf üf..



Size bomba haber -eminim biliyosunuzdur- Bellatrix ....Wait for it!.... Siriusun... Wait for it!....Kuzeniymiiş.Ey dost bi insan kuzenini nasıl öldürür . Tamam bi haftadır sadece Harry Potter dan bahsettiğimi biliyorum . Susucam . 5. kitaba başladım :)


Berfin yine sevgilisinden ayrıldı. Ben sakız çiğniyorum . Bende diyorum ki benim siriusumu öldürdüler sen ne diyosun be .


Emekli olunca -henüz orta okulu bitirmemişken - sakız ağaçlarıyla dolsu bir yerlerde oturmak istiyorum . Bünün gün damla sakızı kokusu . Ohhhh . Bi de düşünsenize ağaçlardan alıp alıp çiğniycem filan .Fevkaledenin fevkinde bi olay yaww . Emeklilik hayallerimi şimdiden kurmaya başladım valla. Bakın bu yazı Harry Potterla ilgili olmayabilir ama bi tane daha yazıcam söyliyeyim. Üf berfin yine yine ve yine sevgilisinden ayrıldı .Geçen gün intihar sohbetleri yapıyoduk .Allahım bok götürsün şu aşk denilen şeyi .Valla bundan bikaç ay önce aşık olduğumu sanıp korktuğumu hatırlıyorum .Berfin hep aşık . Öyle doğmuş .Sevgilisi de kaprislii bişi . Olan arkadaşıma oluyo . Yazık .Öldürücem şu aşkı üfff.


Berfini teslli etmeyi beceremiyorum . :( YARDIM .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder