21 Kasım 2010 Pazar

İkiz ?


İlham çok beklemiyor .

Acıyorum kuzenlerime valla -hepsine değil baba tarafındakileri seviyorum -. Ya arkadaş 13 yaşına gelmiş çocuk Sanalika mı oynarmış ? O kadar da saçma bi oyunki anlatamam . Yazıları bi abuk , konuşmaları bi saçma , kültürsüzler filan . Bi ara hava olsun diye ah şu türkleri okuyodu biri ,kalın ya hava atıcak aklınca . Salaklar tam yani . Acıyorum onlara valla . Bi tanesi de ben ne yaparsam aynısını yapıyo . Benim okuduklarımı okuyo , solcu olduğunu idda ediyo ,şiir yazıyo ,şaçını benim gibi topuz yapıyo filan . Delirmek üzereyim .Ya düşünsenize yanınızda b,r, var ve siz ne yaparsanız aynısını yapıyo ,sizinle aynı olmaya çalışıyo filan .Bazen içimden onu öldürmeyi filan düşünüyorum .
Yetti ya , benim aynımı filan mı yaratmaya çalışıyo acaba ?

Kendisinin saçları fazlasıyla düz , e benimkiler de fazlasıyla KIVIRCIK . Ne yapmış dersiniz, saçlarını akşamdan örüp kabartıp kıvırcıklaştırmış . Bana durmadan blogspotumum ismini soruyo söylemiyorum okumasın diye . Okumasın zaten . Bi de blog açıyorum derse asarım kendimi . Bi ikizle yaşamak ne zordur diye düşünüyorum . Felaket . Valla bi yerleden bi ikizim çıkarsa kötü olur .Ben iyşallah çıkmaz dualarına başlamışken , yazıyı bitirmem gerek .

Görüşürüzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder