25 Kasım 2010 Perşembe

Black GEL .


Harry Potter 'ın 7 . kitabı kayıp -dehşet.Nerdeyse evin her yerinede olabileceğini düşünüyoruz .Yakında ablamın "tuvalet deliğine bakalım" demesinden kokuyorum . Abalam belki birine vermişimdir diye herkese teker teker sordu . Hatta belki kuzene vermişizdir diye çocuğa sorduğumuzda "bende değil " dedi . Çocuğa on kere "Eminmisin ? bi kitaplığa bak " dedik . Sonunda pes etti baktı . Üzgünüm ki onda değilmiş . Keşke bende deseydi keşke . 3. kitap bitti bitecek . 4 te yok zaten . Birisinden bulmalıyım . Evet,evet bulabilirim .7 içinde para mı birktirsem . Yeni bi 7. kitabımız mı olsa . Bu seferki benim 7. kitabım olur hem . Geleceğin Harry Pottercıları doğuyor. Hu huuuu...


3. Kitabın sonlarındayım ve Harry 'nin hala Black ' i görmemesi fena halde sinirlerimi bozdu . Biraz daha , birazdan gelicek ,hah diye diye dilimde tüy bitti cımbızla aldım -wuhuu hayatımda ilk defa berbat bi espiri yaptım .Her neyse konu dağıldı.Nerede bu adam dostlar yaa. Ya şimdi filmi izlediğim için Black ' in iyi bi adam olduğunu biliyorum .Ama madem öyle sırrı neden bozmuş ,neden 13 kişiyi öldürmüş bi anlasam . Bu Harry ' in anne-babası öldüğünde Black gelmiş
Hagrid de o sırada ordaymış ve Harry ' i almaya gelmiş . Black Hagridle,Harry ' i ona vermesi için tartışmış ama Hagrid vermemiş . Ben de diyorum ki keşke vermiş olsaydı . Harry' nin hayatı çok daha güzel olurdu -gibi geliyo . Ama bilmeiyorum . Sonuçta Harry 'nin muggleların yanında yaşaması kolay değil ve Black iyi bir seherbaz . Harry ' ye çok yardımı dokunabiliridi.Bilemiyorum . Şu an blog yazmayıp kitap okusaydım şu an Black ' e ulaşmış olabilirdim . Neden böyle kötü şeyler yaptığını merak ediyorum . Okumalıyım . Ama bi şeyler daha yazazıcaktım .Şey hemncicik yazayım .Kitaptaki Quidditch maçı böümleri çok heyecanlı . Hele final maçında öldüm öldüm dirildim . Bi de Harry 'nin Ateşoku müthişti yaa allahım ..

Ben okumaya koyulasam iyi olacak . Görüşürüzz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder